Na spotkaniu m.in.:
- ustalimy:
- sposób kontaktu pomiędzy drużynami,
- omówimy:
- sposób i terminy organizacji turniejów,
- sposób zgłaszania lub wycofywania drużyny do turniejów,
- sposób i terminy wypełniania i wysyłania sprawozdań z turniejów.
Pierwsze turnieje zostaną rozegrane:
- F1 i G1 - 7 września,
- F2 i G2 - 14 września.
Jednocześnie prosimy o przekazanie deklaracji w sprawie:
- poziomu rozgrywek zespołów (podstawowy lub zaawansowany) – poziomy będzie można zmieniać w późniejszym terminie,
- ilości zespołów, dla których klub może zorganizować turnieje,
- można podać inne istotne dla klubu informacje,
- nr telefonu i wskazanie osoby do kontaktu dla Sebastiana Fajgera (jako osoby prowadzącej rozgrywki).
Deklaracje należy przesłać na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W temacie maila proszę wpisać nazwę drużyny.
W turniejach będą uwzględniane tylko te zespoły które złożą deklaracje.
W razie wątpliwości i pytań należy kontaktować się z Sebastianem Fajgerem pod nr telefonu 694 119 723.